lunes, 21 de abril de 2008

Blogak eta hezkuntza

Bilatu behar izan ditugu web orri desberdinak blogari buruz eta nik hurrengo hau aztertzea erabaki dut:
http://blog.educastur.es/blogs-y-educacion/

Bertan agertzen den iformazioa interesgarria iruditu zaidalako eraki dut hau aukeratzea.

Orrialde honetan Blogei buruzko informazio desbedina aurkitu dezakegu irakasleei zuzendua.
nik bloeei buruzko azalpen orokorrreko orria aukeratu dut, baina orrialdetik nabegatuz gero, informazio eta baliabide desberdik toatu daizeke, hala nola klasean praktikan jarritako blog desberinak.

Beste orrrialde hau interesgarria iruditu zait:
http://observatorio.cnice.mec.es/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=378

Orrialde hau "Ministerio de educacion y ciencias"-en barruan topa daiteke, eta justo gu gauden orrian autore desberdinek egindako artikuluak irakurri daitezke "wikis y blogs en la educucion" gaiari buruz.

Interesgarriena 3.na da: "Blogs y wikis en tares educativas":

RESUMEN: En este artículo se intentará analizar el valor pedagógico de las dos herramientas para gestionar contenidos más ampliamente utilizadas en la actualidad: Los blogs y las wikis.
AUTOR: Andrés García Manzano

No hay comentarios: